Jak wybrać się w góry z BAG?

Poniżej krótki przewodnik po niezbędnych formalnościach:

Usługa przewodnicka

  • Zamów usługę – czytaj tutaj
  • Wyślij zamówienie – formularz dla grup znajdziesz tutaj

Organizacja wycieczki

  • Zapoznaj się z warunkami uczestnictwa i wyjazdu
  • Zamów wycieczkę (usługę) – czytaj tutaj
  • Wyślij zamówienie – formularz dla grup znajdziesz tutaj
  • Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu podpisania umowy.

Przewodnictwo wspinaczkowe

  • Zamów usługę – czytaj tutaj
  • Wyślij zamówienie – formularz dla pojedynczych osób znajdziesz tutaj
  • Wypełnij oświadczenia

Przewodnictwo wysokogórskie

  • Zamów usługę – czytaj tutaj
  • Wyślij zamówienie – formularz dla pojedynczych osób znajdziesz tutaj
  • Wypełnij oświadczenia

 

Na czym polega zamawianie usługi?

Ze względu na duży ruch turystyczny w sezonie usługę należy zamówić najpóźniej 10 dni przed planowaną imprezą. Aby tego dokonać należy przesłać formularz zamówienia mailem, faksem lub pocztą. Można to również zrobić podając telefonicznie dane zawarte w formularzu. Przy zamówieniach na mniej niż 10 dni przed wycieczką prosimy koniecznie o kontakt telefoniczny.

Równocześnie z zamówieniem należy dokonać wpłaty w wysokości:

  • usługa przewodnictwa (dla grup, wspinaczkowego, wysokogórskiego) – zadatek: 100 zł.
  • organizacja wycieczki szkolnej – zaliczka: 200 zł.

Kwotę tę należy przekazać na adres Biura:

Ascender
Robert Szumiec
Kraków 30-650 ul. Ossowskiego 8/5

Można to zrobić:

  • przekazem pocztowym; na przekazie proszę podać Zamawiającego, termin wycieczki, osobę do kontaktu i numer telefonu, by potwierdzić przyjęcie zamówienia, a także uściślić szczegóły dotyczące wyjazdu.
  • przelewem bankowym na rachunek:

    29 1140 2004 0000 3702 4057 5600

  • Zamawiający organizację wycieczki szkolnej mogą również przekazać zaliczkę w formie gotówkowej w chwili podpisania umowy.

Zadatek nie jest zwracany niezależnie od powodzenia wyjazdu, warunków atmosferycznych lub odwołania usługi przez Zamawiającego.